مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان بوشهر در سامانه «سامد» برای ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی سوالات آنان شد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان بوشهر، نصرالله ابراهیمی امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت مستقیم پاسخگوی تماسهای تلفنی شهروندان بود. این حضور با هدف تسهیل در روند رسیدگی به مشکلات، ارائه راهکارهای اجرایی و بررسی دغدغههای مردم در سه حوزه تخصصی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی انجام شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان بوشهر در این برنامه ضمن شنیدن نظرات، درخواستها و مسائل مطرحشده از سوی تماسگیرندگان، بر اهمیت گفتوگوی بیواسطه با مردم تأکید کرد و افزود: تقویت ارتباطات مردمی و دریافت مستقیم دیدگاههای شهروندان، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و برنامهریزیهای دستگاه دارد.
او با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل مطرحشده نیازمند هماهنگی بینبخشی و پیگیری میدانی است، گفت: تلاش میکنیم با استفاده از توان کارشناسی ادارهکل و همکاری دستگاههای مرتبط، روند رسیدگی به مشکلات مردم را تسهیل کرده و نتایج پیگیریها را در کوتاهترین زمان اطلاعرسانی کنیم.
ابراهیمی همچنین بر آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای شنیدن مستمر مسائل و پیشنهادهای مردم تأکید کرد و افزود: سامانه سامد فرصت ارزشمندی است تا به طور مستقیم نظرات مردم را بشنویم و در تصمیمسازیها از آن بهره ببریم.